lundi 22 juin 2015

Indie brands very favorites - June 2015



If you regularly follow my blog you know how much putting forward indie brands is important to me. That's why today I'd like to share with you some of my recent very favorites from some brands I've interviewed for my Lolita Discovery.

Si vous suivez régulièrement mon blog vous savez combien il est important pour moi de mettre en avant les marques indies. Ainsi aujourd'hui j'aimerais partager avec vous quelques-uns de mes récents coups de coeur de quelques marques que j'ai interviewé pour mes Lolita Discovery.


Zillya, from Suture Clothing, is actually working a lot to have enough stock for her booth at Japan Expo, Paris. She posted on facebook some of her new designs and I have a big crush on two of her new dresses!

Zillya, de Suture Clothing, travaille énormément pour avoir suffisamment de stock pour la japan expo à Paris. Elle a posté sur Facebook quelques-uns de ses nouveaux designs et j'ai un énorme coup de coeur sur 2 de ses nouvelles robes !



This Vietnamese brand has recently released two designs I'm literally in love. I wish one day I'll own this Jellyfish queen dress in black or white! And The Banquet of Phantoms OP has such a delicate design, I'm in love!

Cette marque Vietnamienne a récemment sorti deux designs dont je suis littéralement amoureuse. J'espère qu'un jour je pourrais posséder la robe Jellyfish Queen en noir ou blanc ! Et l'OP Banquet of Phantoms a un design tellement délicat, j'adore !

 Jellyfish queen OP / The Banquet of Phantoms OP


I need to save money to buy those bouses. Especially the Doll Tinkerbell one!

J'ai besoin d'économiser pour m'acheter ces blouses. En particulier la Doll Tinkerbell !

Doll Tinkerbell / Marshmallow-chan
I hope you like my very favorites and see you soon for a new entry ♥

J'espère que vous aimez mes coups de coeur et à bientôt pour un nouvel article ♥


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire